Menu

Veelgestelde vragen

Hoe lang heb ik om de adreswijzigingen te verwerken?

Bij elke adreswijziging ontvangt je organisatie ook de ingangsdatum van de verhuizing van de consument. Natuurlijk is het prettig als het lukt om de adreswijziging met ingang van die datum in je systemen door te voeren. Als dit toch niet mogelijk is, dan kun je de adreswijziging in ieder geval tot uiterlijk één maand na de verhuisdatum inzien in je Mijn PostNL-account. Zolang kun je het dus ook verwerken voor de consument.

Heb je geen tijd om alle adreswijzigingen handmatig te verwerken? Probeer dan de premium adreswijzigingsservice. Stuur een e-mail naar info.adreswijzingsservice@postnl.nl, dan krijg je alle info.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Start een WhatsApp gesprek