Veelgestelde vragen

Hoe kan ik de zakelijke doorzendservice verlengen?

Je kunt je post maximaal twaalf maanden laten doorsturen. Een aantal weken voor de doorzendperiode afloopt, ontvang je van ons een herinnering per post. Het is niet mogelijk om de zakelijke doorzendservice te verlengen. Je kunt het wel opnieuw aanvragen via Mijn PostNL. Doe dit minimaal vijf werkdagen van tevoren.

Zakelijke doorzendservice aanvragen

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.