Menu

Veelgestelde vragen

Haalservice tijdelijk stopzetten

Even geen haalservice nodig? Geen probleem, de service kan op elk moment worden gepauzeerd. In Mijn PostNL is dit zo geregeld. Doe dit wel ten minste één werkdag van tevoren, dan kunnen wij de rit nog annuleren. Zonde als we voor niks rijden toch?

Goed om te weten: wanneer je de haalservice hervat, komen we langs op de eerstvolgende afgesproken werkdag

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Start een WhatsApp gesprek