Veelgestelde vragen

Factuur per e-mail

Wil je je factuur liever per e-mail ontvangen dan per post? Dit kun je eenvoudig zelf aanpassen in Mijn PostNL:

  1. Log in op Mijn PostNL
  2. Ga naar 'Instellingen'
  3. Hier kun je aangeven dat je je factuur voortaan per e-mail wilt ontvangen

Kun je niet bij de instellingen of lukt het niet om je gegevens zelf aan te passen? Neem dan contact op met de beheerder van het Mijn PostNL-account. Weet je niet wie de beheerder is binnen jouw organisatie? Dat kun je als volgt opzoeken in Mijn PostNL:

  1. Ga naar 'Mijn Account'
  2. Klik op het tabblad 'Persoonlijke instellingen' en dan op 'Klantnummers'
  3. Hier zie je wie de beheerders zijn binnen jouw organisatie
Nog geen PostNL-account?

Maak een PostNL-account aan

Heb je een bestelling als consument gedaan? Dan ontvang je alleen een orderbevestiging, geen factuur. Maak een PostNL-account aan om voortaan wel facturen te ontvangen.