Menu

Veelgestelde vragen

Waarom lukt het me niet om mijn adressenbestand naar Mijn PostNL te importeren?

Als het importeren van jouw adressenbestand niet lukt, controleer dan het volgende:

  1. Heb je het juiste bestandstype gebruikt voor de import? Je kunt jouw adressenbestand alleen importeren in het adresboek door middel van de Mijn PostNL-importtemplate (csv-bestand). Deze template vind je op de importpagina van het adresboek onder 'importeren'.
  2. Is de opmaak van het importbestand correct? Als je de opmaak van de Mijn PostNL-importtemplate aanpast kan het systeem het bestand niet lezen.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Start een WhatsApp gesprek