Menu

Waarom kan ik geen notificaties aanmaken voor individuele zendingen?

Het systeem ondersteunt het activeren van notificaties voor individuele zendingen niet. Als je de notificaties activeert, dan worden deze standaard naar al je ontvangers uitgestuurd, mits je een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer invult bij de gegevens van de ontvangers.

Wil je geen notificatie laten versturen naar een specifieke klant, dan moet je de invoervelden voor het e-mailadres en mobiele telefoonnummer leeg laten. Het systeem kan hierdoor geen notificatie versturen naar deze ontvanger.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Start een WhatsApp gesprek