Menu

Hoe kan het dat mijn notificaties niet verzonden worden?

Als er geen notificaties worden uitgestuurd bij jouw zendingen, controleer dan het volgende:

  1. Heb je het juiste mobiele telefoonnummer of e-mailadres ingevuld bij de gegevens van de ontvangers? Ga hiervoor in de 'voorgemelde zendingen' naar de zending in kwestie. Klik op de zending om de detailpagina te openen en controleer de gegevens van de ontvanger.

  2. Notificaties worden verstuurd op basis van de verzendstatus, bijvoorbeeld als de bezorger onderweg is. Als een zending nog niet een bepaalde status heeft bereikt, wordt de notificatie nog niet verstuurd. Met de barcode van het pakket kun je in de track & trace module nagaan wat de status is.

  3. Het kan zijn dat een e-mailnotificatie in de spamfilter van de ontvanger is belandt. Laat de ontvanger dit controleren.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Start een WhatsApp gesprek