Menu

Kan ik ontvangers op de hoogte brengen van de verzendstatus van hun pakket?

Een notificatie is een e-mail- en/of een sms-bericht dat het systeem naar ontvangers uitstuurt bij elke verandering in de verzendstatus van hun pakket. Hiermee kunnen je klanten hun pakket volgen vanaf het moment dat het pakket bij PostNL is aangemeld tot het moment dat de klant het pakket ontvangt. We versturen automatisch Standaard notificaties, maar je kunt ook kiezen voor Plus notificaties

De klant volgt de status van zijn/haar pakket online met behulp van de barcode uit het notificatiebericht.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Start een WhatsApp gesprek