Menu

Hoe voeg ik verzendmethodes toe in Mijn PostNL?

Je kunt niet alle verzendmethoden automatisch gebruiken. Verzendmethoden en aanvullende diensten die niet geactiveerd zijn, kun je aanvragen bij je accountmanager.

Je sluit contracten per klantnummer af. Als je rechten hebt voor meerdere klantnummers, dan kan het voorkomen dat je een bepaalde verzendmethode of dienst niet bij het ene klantnummer terugziet maar wel bij een ander.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Start een WhatsApp gesprek