Hoe kan ik een zending wijzigen of verwijderen?

Dit hangt ervan af hoever je bent met het aanmaken van je zending.

Als je de zending al hebt opgeslagen, ga dan naar 'Voorbereide zendingen'. In de laatste kolom van de zending vind je de opties om deze te wijzigen (potlood-icoontje) of te verwijderen (aanvinken en verwijderen). Let op: een verwijderde zending kun je niet meer terughalen.

Als je zending al bij PostNL is aangemeld, dan kun je deze terugvinden onder 'Voorgemelde zendingen'. Het is dan niet meer mogelijk om de zending te wijzigen of verwijderen. Je hoeft deze zending echter niet bij PostNL aan te leveren. Je voormelding vervalt automatisch na 7 dagen. Je kunt een nieuwe zending aanmaken.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.