Menu

Waarom staat mijn zending niet bij voorbereide en/of voorgemelde zendingen?

Als het label nog niet geprint is, of de aanbieddatum nog niet is verstreken, dan staat je zending nog bij de 'Voorbereide zendingen'. Daarnaast blijven zendingen ongeveer 7 dagen bij de 'Voorgemelde zendingen' staan, daarna verdwijnen ze. Mochten deze 7 dagen verstreken zijn, dan moet je de zending opnieuw aanmaken.


Als het label al is geprint en de aanbieddatum is verstreken, dan hoort je zending bij de 'Voorgemelde zendingen' te staan. Als de aanbieddatum nog niet is verstreken, dan kun je het zoekfilter aanpassen. Deze staat standaard op t/m vandaag. Als je aanbieddatum in de toekomst ligt, moet je er dus voor zorgen dat je zoekt op die datum.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Start een WhatsApp gesprek