Menu

Hoe controleer ik of mijn zending succesvol is aangemeld?

Zendingen worden op de ingevoerde aanbieddatum bij PostNL aangemeld als je de verzendlabels hebt geprint of de zending hebt bevestigd.

Als de aanbieddatum dezelfde dag is als de dag waarop je de zending hebt ingevoerd, dan zie je de zending terug onder het tabblad 'Voorgemelde zendingen'. Zendingen die een aanbieddatum in de toekomst hebben blijven tot de aanbieddatum in het tabblad 'Voorbereide zendingen' en worden op de dag van de aanbieddatum verplaatst naar de tab 'Voorgemelde zendingen'. Zo weet je zeker dat de zending succesvol is aangemeld.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Start een WhatsApp gesprek