Menu

Veelgestelde vragen Mijn PostNL

Partijenpost

Hoe kan ik een nieuwe partij voormelden?

Hoe kan ik een productcode voor mijn partij kiezen?

Hoe kan ik een partij afronden?

Op welke dagen wordt mijn post bezorgd?

Raadpleeg de stappenkaart    Voormelden partijenpost

Orderbevestiging

Waar vind ik de PDF van de orderbevestiging?

Ik controleer nu dagelijks aan de hand van de PDF orderbevestiging (OBV) mijn aanbiedingen. Kan dat nog steeds?

In de oude module kon ik zien of PostNL aanpassingen had gedaan op mijn voorgemelde orders. Waar zie ik dit nu?

Raadpleeg de stappenkaart    Downloaden facturen en orderbevestigingen

Aangetekende zendingen

Mijn overzicht met verzonden zendingen is weg. Hoe kan ik mijn verzonden zendingen weer zien?

Waar vind ik de verzendmodule voor aangetekende barcodeboeken?

Moet ik nog een P1700 orderformulier toevoegen?

Als ik op de aangetekende verzendmodule klik kom ik in de pakketten & vracht module. Gaat er iets fout?

Waarom kan ik niet ontvangers vanuit diverse landen selecteren?

Waarom moet ik douane informatie invullen?

Moet ik nog altijd een rode sealbag gebruiken?

Waar kan ik het bewijs van verzending vinden?

Hoe kan ik aangetekende zendingen importeren?

Hoe kan ik aangetekende zendingen voor binnenland voormelden?

Hoe kan ik aangetekende zendingen voor buitenland voormelden?

Bij het openen van de barcodeboek module krijg ik de foutmelding “De functie is uitgeschakeld”. Wat moet ik doen?

Raadpleeg de stappenkaart    Aangetekend importeren
Raadpleeg de stappenkaart    Aangetekend binnenland
Raadpleeg de stappenkaart    Aangetekend buitenland
Raadpleeg de stappenkaart    Barcodeboek