PostNL wint belangrijke arbeidsmarktcommunicatieprijs

De wervingscampagne 'Postbezorger, deel van je leven', is vanmiddag in het Circustheater in Scheveningen beloond met een Magneet.

De Magneten worden uitgereikt door de Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie (SJP) en zijn de belangrijkste prijs voor arbeidsmarktcommunicatie in Nederland.

In totaal werden vijf Magneten uitgereikt. De wervingscampagne 'Postbezorger, deel van je leven', kreeg een Magneet voor bewezen effectiviteit. De jury was eensluidend in haar oordeel: "Deze campagne zit prima in elkaar. Goede strategische keuzes. Er zijn ambitieuze, maar reƫle doelstellingen geformuleerd en gehaald. Er is mooi creatief werk gemaakt, dat prima inspeelt op de drijfveren van de doelgroep. Zoals het bijverdienen, buiten kunnen zijn, sociale contacten, vrijheid en het in deeltijd kunnen werken." De campagne werd ontwikkeld door de afdeling arbeidsmarktcommunicatie van PostNL in samenwerking met Publicis.