Opbrengst Kinderpostzegelactie 2013 is 11,6 miljoen euro

Opbrengst Kinderpostzegelactie 2013 is 11,6 miljoen euro

De Kinderpostzegelactie heeft dankzij de inzet van 200.000 kinderen 11,6 miljoen euro opgebracht. Het geld gaat Stichting Kinderpostzegels inzetten om zoveel mogelijk kwetsbare kinderen een kans te geven op een betere toekomst.

Yme Pasma van PostNL, overhandigde tijdens het seminar 'Laat kinderen leren' de eerste exemplaren van de kinderpostzegels aan Henny Vrienten. Hij plaatste dit jaar ook de eerste bestelling. Vanaf woensdag 6 november bezorgen de kinderen de bestellingen bij hun klanten.

Yme Pasma, directeur consumentenmarkt PostNL: "Geweldig resultaat van alle kinderen die dit jaar langs de deuren zijn gegaan. We zijn trots op deze bijzondere postzegels met de fotografie van Anton Corbijn en de mooie samenwerking met Stichting Kinderpostzegels!"