PostNL en Cendris winnen NCCA Awards

NCCA Awards

Den Haag/Leeuwarden, 24 april 2015 – PostNL werd op 23 april tijdens het CustomerFirst Gala in Utrecht als winnaar van het HRM Award bekroond door Stichting Nationale Contact Center Awards (NCCA). Dochterbedrijf Cendris Customer Contact won samen met T-mobile en BrightONE het Service Technology Solution Award.

De zakelijke klantenservice van PostNL won deze prijs voor de beste case omdat ze jonge professionals wisten te werven om hun carrière bij ons te starten. Opvallend is dat de medewerkers voor 100 procent zelf hun carrière vormgeven met lef, initiatief, ideeën en vooral ondernemerschap. Met deze aanpak heeft onze zakelijke klantenservice een inspirerende werkomgeving gecreëerd voor jong talent. Tegelijkertijd is hiermee de klanttevredenheid gegroeid! 

Award voor Cendris 

De bijzondere samenwerking van Cendris met T-Mobile en BrightONE toont aan dat de combinatie van technologie en menskracht tot beter klantcontact kan leiden. Bezoekers op de website van T-Mobile worden uitgenodigd voor persoonlijke chat-assistentie door medewerkers van de klantenservice van Cendris. Vierduizend ‘slimme’ chatsessies per week zorgen voor 10 procent van alle online verkopen van T-Mobile. Hiermee is de klant- en medewerkerstevredenheid aanzienlijk gestegen.