Kinderpostzegels brengen 9,5 miljoen euro op voor kwetsbare kinderen

Opbrengst Kinderpostzegelactie

Den Haag, 3 november 2015 – Ruim 180.000 schoolkinderen uit de groepen 7 en 8 hebben voor de Kinderpostzegelactie 2015 gezamenlijk 9,5 miljoen euro opgehaald. Met de opbrengst kan Stichting Kinderpostzegels kwetsbare kinderen een betere toekomst bieden. Ludo Voorn, directeur Marketing van PostNL overhandigde vandaag de eerste kinderpostzegels aan Ilja van Haaren, directeur van Stichting Kinderpostzegels.

Vanaf 4 november brengen de scholieren de bestelde kinderpostzegels bij de mensen thuis. Dit jaar staan zes illustraties uit de Gouden Boekjes, de populaire prent- en voorleesboeken, op de kinderpostzegels. 

Ludo Voorn over de kinderpostzegels: “Wij ondersteunen jaarlijks met de kinderpostzegels het initiatief van Stichting Kinderpostzegels om kwetsbare kinderen een betere toekomst te geven. Dit jaar staat het ontwerp van de kinderpostzegels ook symbool voor een veilig thuis voor ieder kind. Dit is een mooie gedachte bij het versturen van een brief of kaartje met deze kinderpostzegels.” 

Meer informatie: kinderpostzegels.nl