Nieuwe functies in Mijn PostNL Zakelijk
Mooi nieuws: er zijn nieuwe functies in Mijn PostNL Zakelijk. Zo heb je inzicht in al je lopende en gesloten cases en communiceer je eenvoudig met een medewerker over een specifieke case. Ook het adresboek is terug. Handig! We vertellen je graag meer over deze en andere nieuwe functies.

- Cases
Gaat er onverhoopt iets mis met een zending? In Mijn PostNL Zakelijk krijg je eenvoudig inzicht in al je lopende en gesloten cases. Je communiceert eenvoudig met een PostNL-medewerker over de case en ontvangt bericht bij updates. - Adresboek
Je beheert nu ook eenvoudig je contacten met het adresboek. De adressen zoals opgeslagen in de oude omgeving zijn hier ook zichtbaar. Wat kan er al?
- Een adres vanuit het adresboek ophalen in een nieuwe zending.
- Nieuw adres toevoegen aan het adresboek vanuit een nieuwe zending. Zoeken kan momenteel alleen op voor-, achter- en bedrijfsnaam.
We werken volop aan extra functies. Daarover later meer. - Adrescheck
Je kunt nu de gratis adresvalidatie aanvragen via Mijn PostNL Zakelijk onder 'Account', 'Bedrijfsgegevens' en vervolgens API beheren.