Stevige en faire competitie op finale TNT’s Drive Me Challenge 2009

Amsterdam - TNT heeft de derde Drive Me Challenge finale gehouden op het illustere MIRA circuit in het Verenigd Koninkrijk op 30 september. Zestien deelnemers, die zijn geselecteerd als de beste chauffeurs uit nationale kwalificatierondes, vormden een team met operationele managers in een stevig competitieve finale ronde met een goede sfeer van deze jaarlijkse wedstrijd. De chauffeurs gaven bloed, zweet en tranen om de begeerde titel van TNT’s snelste, zuinigste, veiligste en meest klantgerichte chauffeur van het jaar 2009 te winnen. De teams van TNT Post uit Nederland waren de duidelijke winnaar omdat deze de top drie posities bezetten.

De jaarlijkse Drive Me Challenge is een spannende en engaging wereldwijde competitie voor chauffeurs, zowel voor chauffeurs in dienst van TNT als voor subcontractors. De score van de deelnemers wordt gemeten op drie elementen: zo zuinig en veilig mogelijk rijden en het bieden van een excellente klantenservice. De Drive Me Challenge is meer dan een evenement. Het is een belevenis waarbij de deelnemers veel lachen en erg trots en soms zelfs emotioneel worden.

Voor meer informatie over de Drive Me Challenge kunt u de bijgesloten Backgrounder downloaden. Deze Backgrounder geeft meer informatie over o.a. de doelstellingen van de Drive Me Challenge, het overkoepelende programma Planet Me met als doelstelling TNT’s emissies te verlagen en TNT’s corporate responsibility-strategie.

• Download 2009 Drive Me Challenge foto's:
    Foto 1
    Foto 2
    Foto 3
    Foto 4
    Foto 5
    Foto 6
    Foto 7
    Foto 8
  • Bekijk de 2009 Drive Me Challenge video in het persarchief.
  • Download meer informatie omtrent de TNT Drive Me Challenge