Euro Mail start met franchise

Waddinxveen – Euro Mail start vanaf vandaag met een pilot om haar netwerk open te stellen aan franchisenemers. De eerste franchisevestiging opent binnenkort in de regio Houten en wordt geleid door Bert Tukker.

De introductie van een franchisemodel past binnen de groeistrategie van Euro Mail. Roy Rempe, Algemeen Directeur van Euro Mail: “We zijn ambitieus in onze doelstellingen, en wij willen dicht bij de klant zitten om goede en snelle service te verlenen. Onze regionale aanwezigheid vanuit 11 vestigingen bij onze klanten is onderscheidend en wordt gewaardeerd. Door de samenwerking met franchisenemers kan Euro Mail haar aanwezigheid in de regio verder versterken.”

Concept

Het concept zal starten als een sales franchise waardoor de instap voor potentiële franchisenemers laagdrempelig is. Een startende franchisenemer wordt opgeleid door een vestigingsdirecteur van Euro Mail en kan gebruik maken van de productiecapaciteiten van Euro Mail om de opdrachten die hij binnenhaalt te laten uitvoeren. De ondernemer brengt zijn eigen ondernemerschap, netwerk en ervaring in. Verder kan hij rekenen op ondersteuning vanuit Euro Mail op het gebied van marketing, sales, ICT en relatiebeheer.