PostNL biedt mobiel bellen per seconde

Betrouwbaar, eenvoudig en voordelig bellen met Gewoon Prepaid

Den Haag – Vandaag breidt PostNL het assortiment in zijn Postkantoren uit met prepaid bellen. Het bedrijf begint met de verkoop van simpakketten en combipakketten, met daarin een telefoon en een simkaart, welke worden aangeboden in 2.000 Postkantoren. De telefoondiensten van PostNL Mobiel zijn voordelig, eenvoudig en betrouwbaar.
PostNL heeft geluisterd naar de consument en biedt daarom nu bellen per seconde. Bovendien betaalt de klant geen starttarief. PostNL Mobiel maakt gebruik van het betrouwbare netwerk van KPN en het is mogelijk het eigen nummer te behouden. De klant kan gebruik maken van het grootste retailnetwerk van meer dan 2.000 PostNL Postkantoren, die vaak makkelijk in winkels en supermarkten te vinden zijn om het beltegoed op te waarderen. Daarnaast is opwaarderen ook online mogelijk.

Telefonie is een logische aanvulling op het assortiment van PostNL omdat het mensen met elkaar in contact brengt. PostNL Mobiel richt zich op klanten die geen gedoe willen. De beller wil gewoon bereikbaar zijn voor kinderen en familie, voert korte gesprekken, koopt het liefst in de winkel en wil een standaard mobieltje of instap smartphone.

Arno van Bijnen, directeur Retail en Consumentenmarkt bij PostNL, zegt: “PostNL brengt mensen met elkaar in contact met een attent kaartje, een mooie brief of een verrassingspakketje. Met PostNL Mobiel breiden we deze contactmogelijkheden uit; voordelig, eenvoudig en betrouwbaar. Klantonderzoek heeft aangetoond dat er behoefte is aan een begrijpelijk prepaid product met betalen per seconde. Gewoon Prepaid is er juist voor die mensen die eenvoud willen en alleen bereikbaar willen zijn voor familie of vrienden. Met altijd een Postkantoor in de buurt, kunnen de klanten het beltegoed gemakkelijk en snel opwaarderen.”

Aanbod PostNL Mobiel

Het Gewoon Prepaid combipakket is voor € 19,95 te koop en bevat simkaart, een Nokia 100 en € 2,50 beltegoed. Het Gewoon Prepaid simpakket is voor € 9,95 te koop inclusief € 10 beltegoed.

• Gewoon Prepaid
    Gewoon Prepaid is speciaal ontwikkeld voor mensen die gewoon bereikbaar willen zijn, met zo min mogelijk kleine lettertjes. Als een klant Gewoon Prepaid aanschaft kan men bellend de winkel uit lopen, zonder verplichtingen.
  • Gewoon Prepaid Zeker
    Voor iedereen die graag zeker wil zijn van maandelijks opgewaardeerd beltegoed is er Gewoon Prepaid Zeker. Hierbij wordt uw beltegoed maandelijks met een bedrag naar keuze automatisch opgewaardeerd.
  • Gewoon Prepaid Bundels
    Voor iedereen die meer belt en sms’t of juist meer op het internet surft, zijn er bundels. De klant kan kiezen uit de Bel & sms-bundel, voor iedereen die meer belt en sms’t, en de Internetbundel als de klant meer gebruik maakt van internet.