PostNL publiceert agenda AVA 2012

Bekendmaking voordrachten Raad van Commissarissen PostNL N.V.

Den Haag – PostNL publiceert vandaag de agenda van de aanstaande jaarlijkse Algemene Vergadering van Aandeelhouders (AVA) op 24 april 2012. De Raad van Commissarissen PostNL N.V. zal de heer F. Rövekamp voordragen op de AVA voor benoeming tot lid van de Raad van Commissarissen. Daarnaast zal de Raad van Commissarissen de heer P.C. Klaver voordragen voor herbenoeming tot lid van de Raad van Commissarissen.

Frank Rövekamp (Nederlandse nationaliteit) heeft ruime internationale ervaring in de telecom-, technologie- en reisindustrie. Met zijn ervaring op het gebied van e-commerce, informatietechnologie en general management zal hij een waardevolle toevoeging zijn voor de Raad van Commissarissen van PostNL N.V. De heer Rövekamp is ook Lid van de Raad van Commissarissen van UNIT4 en is lid van het bestuur van Kasteel de Haar en Vluchtelingenwerk Nederland.

De heer R.J.N. Abrahamsen zal per de sluiting van de op dinsdag 24 april 2012 te houden AVA aftreden. De heer Abrahamsen komt in verband met het bereiken van de maximale benoemingstermijn niet in aanmerking voor herbenoeming.

De agenda en andere relevante informatie is te vinden op de pagina Aandeelhoudersvergadering. De vergadering zal gehouden worden op dinsdag 24 april 2012 om 14.00 uur in Hotel NH Den Haag, Prinses Margrietplantsoen 100, 2595 BR in Den Haag.