PostNL maakt definitieve resultaten van inkoop uitstaande obligaties bekend

Den Haag – PostNL maakt definitieve resultaten van het bod op de uitstaande EUR 2015, EUR 2017 en GBP 2018 obligaties bekend.

In vervolg op het eerdere bericht dat PostNL vandaag publiceerde, maakt PostNL bekend dat het totaal geaccepteerde aankoopbedrag van de EUR 2015, EUR 2017 en GBP 2018 obligaties, via G3 Worldwide Mail N.V., onderdeel van de PostNL Groep, overeenkomt met een totaal bedrag in contanten van EUR 400 miljoen (inclusief opgebouwde rente).

PostNL reserveert de resterende opbrengst uit de gedeeltelijke verkoop van zijn aandelen in TNT Express voor verdere schuldreductie.

Deutsche Bank AG, London Branche, BNP PARIBAS en Royal Bank of Scotland waren Joint Dealer Managers voor de transactie.

BofA Merrill Lynch, optredend via Merrill Lynch International, trad op als financieel adviseur voor PostNL bij de transactie.

Dit bericht en het 'Tender Offer Memorandum' is niet een aanbod of een uitnodiging om te participeren in de Invitations in de Verenigde Staten, of in enige andere jurisdictie waarin, of aan een persoon aan wie het doen van zo’n aanbod of uitnodiging of door wie deelname ongeoorloofd is. De verspreiding van dit bericht kan in bepaalde jurisdicties op grond van de wet aan beperkingen onderhevig zijn. Personen die in het bezit komen van dit bericht, zijn jegens PostNL en de Dealer Managers gehouden om zich van dergelijke beperkingen op de hoogte te stellen.