PostNL start met avondbezorging van pakketten

Den Haag – Gisteravond is PostNL gestart met het bezorgen van pakketten in de avond. Op dinsdag en donderdagavond kunnen consumenten voortaan hun pakjes thuis tussen 18.00 en 21.30 uur in ontvangst nemen. Avondbezorging is een uitbreiding op het portfolio van PostNL. Tot nu toe kunnen online klanten bij hun bestelling kiezen uit bezorging de volgende dag of op verzoek uitgesteld naar een dag en tijd. Ook kan de klant kiezen om het pakket zelf op te halen bij een PostNL ophaalpunt, eventueel ook extra vroeg, of bij een pakketautomaat.

Met avondbezorging komt PostNL nog meer tegemoet aan de wens van consumenten hun pakket zelf in ontvangst te nemen op het tijdstip en de plek die hen het beste uitkomt. Bezorging in de avond is voor veel consumenten een aantrekkelijke optie. Daarom is PostNL nu gestart met avondbezorging op de dinsdag en donderdag. In de toekomst komen hier nog meer avonden bij.

In het kort houdt de service het volgende in:

• Bezorging op dinsdag en donderdag, van 18:00 tot 21:30 uur
  • Bezorging gegarandeerd op huisadres
  • Bezorging in bijna heel Nederland
  • Afhalen bij de consument in de avond ook mogelijk

Vanaf heden is de bezorging in de avond door PostNL beschikbaar in het online webwarenhuis fonq.nl. Ook Coolblue biedt nu deze bezorgoptie aan hun klanten aan. In de komende weken zullen nog meer webwinkels de bezorgoptie beschikbaar maken voor hun klanten. PostNL maakt bezorging in de avond onder andere beschikbaar in de PostNL plug-in, waardoor het aanbieden hiervan nog gemakkelijker wordt.