Verschil PostNL-account en zakelijk Mijn PostNL-account

We hebben verschillende online omgevingen. Het gewone PostNL-account is handig voor iedereen die pakketjes of post verstuurt en ontvangt. Het Mijn PostNL-account is alleen voor onze zakelijke klanten.

PostNL-account

Met een PostNL-account maak je extra makkelijk gebruik van onze diensten. Dit account bevat jouw persoonlijke gegevens. Lees hier wat je allemaal met een PostNL-account kunt doen. Je kunt met dit account helaas niet inloggen op onze zakelijke omgeving Mijn PostNL.

Mijn PostNL-account

Met een Mijn PostNL-account regel je de post voor je onderneming of organisatie. Bijvoorbeeld offertes, facturen en directe mailings. Voor onze zakelijke omgeving heb je een Mijn PostNL-account nodig. Wil je je zakelijke post- en pakketzaken regelen in Mijn PostNL, dan kun je een apart account aanmaken. Op deze pagina lees je meer over zakelijke klant worden bij PostNL.

Mijn PostNL-account aanmaken