Wat kan ik doen met een PostNL-account?
Met een PostNL-account kun je:
- Makkelijker contact opnemen met onze klantenservice via Daan
- Je pakket volgen en de bezorging wijzigen als je dat je beter uitkomt
- In de PostNL-app zien welke post naar je onderweg is met MijnPost
- Persoonlijke postzegels maken en bestellen
- Post laten doorsturen naar je nieuwe adres met de verhuisservice
- Artikelen bestellen in de PostNL Webshop
En er komen steeds meer handige functionaliteiten bij!
Wat kan ik zonder PostNL-account?
De meeste van onze websites zijn gewoon voor iedereen te bekijken - ook als je niet bent ingelogd met een PostNL-account. En natuurlijk kun je zonder account nog steeds gebruik maken van track & trace om te zien wanneer we je pakket bezorgen (en eventueel een ander bezorgmoment te kiezen). Hiervoor hoef je alleen je track & trace-code en postcode in te vullen.
Voor sommige websites en functies heb je wel een PostNL-account nodig, zoals het gebruiken van Mijn Post in de PostNL-app.