Menu

E-commerce

Klanten willen controle over hun pakketbezorging

Klanten willen controle over hun pakketbezorging

Iedere dag komen er webwinkels bij, maar de helft overleeft de moordende concurrentie niet. Wat zorgt ervoor dat jouw shop wél succesvol is? En hoe kun je profiteren van de groeiende markt?

Drie inspirerende voorbeelden van abonneeretentie

Drie inspirerende voorbeelden van abonneeretentie

Uitgeverijen steken vaak veel marketingbudget, -tijd en -energie in het werven van nieuwe abonnees. Hoe begrijpelijk ook, er zit ook wel een keerzijde aan deze strategie. Hoe meer aandacht er uit gaat naar potentiële nieuwe abonnees, des te groter de kans dat de bestaande, trouwe abonnees niet de aandacht krijgen die ze verdienen.

Hoe belangrijk zijn services als verlengstuk van logistiek voor webshops?

Hoe belangrijk zijn services als verlengstuk van logistiek voor webshops?

Service, tot achter de voordeur. De ene consument vindt het geweldig, de ander twijfelt nog. Duidelijk is dat de vraag hiernaar toeneemt, bijvoorbeeld bij de levering van witgoed én meubels. Service verlenen of ‘ontzorgen’ is sowieso heel belangrijk, zeker in een concurrerende tijd. Maar op welke manier kun je je hierbij onderscheiden? 


Dé truc om productiekosten te verlagen én klanttevredenheid te verhogen

Dé truc om productiekosten te verlagen én klanttevredenheid te verhogen

Natuurlijk wil je dat je reclameacties een succes worden. Je zorgt voor een aansprekende mailing met een mooie aanbieding. In de weken erna zie je de mailings die terug komen zich op je bureau opstapelen. Helaas geen antwoordkaarten van enthousiaste klanten, maar mailings die niet bezorgd konden worden. Tally-Ho zag dit gebeuren en ondernam actie.