Hogere conversie door ruimere bezorgopties (Infographic)

De klant kiest zelf waar en wanneer zijn bestelling wordt bezorgd.

Schrijf je in


Ontvang de nieuwste blogs in je mailbox.

Geslacht
optioneel
In een groeiende e-commerce markt is bezorging op het moment dat het de klant uitkomt enorm belangrijk. PostNL investeert in 'the last mile': de beste ervaring voor de versturende én ontvangende klant.

Bekijk hier welke bezorgopties voor jou interessant zijn.
2017-06-20 Infographic ruimere bezorgopties

Auteur: Jantiene Kerckhaert

2 reacties


eric

We snappen je punt. Het is echter altijd een samenspel. Logistiek is er echter door de groei van e-commerce veel meer mogelijk dan bijvoorbeeld een jaar geleden.

R. Groote

Het is jammer dat het bij PostNL alleen maar over de last mile naar de klant gaat. De first mile webshop > PostNL is een veel groter obstakel. Waarom naar een PostNL puntdie om 18:00 gelicht wordt rijden ipv. een PostNL sorteercentrum om je pakketten later aan te kunnen bieden? Als klanten tot later hun bestelling kunnen plaatsen zou dit de conversie nog veel sterker verhogen. Nu haken klanten te snel af omdat er maar tot 16:00/17:00 besteld kan worden voor aflevering volgende dag. Later aan kunnen leveren is een plus tegenover menig concurrent.

Reageer op dit bericht