Klantinzicht

Hoe klantinzicht kansen creëert voor jou als ondernemer

Hoe klantinzicht kansen creëert voor jou als ondernemer

Sommige dingen zal ik niet zo snel begrijpen. Zo heb ik afgelopen week op mijn werk 13 nieuwsbrieven en/of aanbiedingen van verschillende aanbieders in mijn mailbox ontvangen. Dit lijkt op zich niet zo vreemd. Echter, het aanbod of de boodschap sluit op geen enkele manier aan bij mijn werk als sales consultant data en bijbehorende interesses en/of activiteiten.

Thuiswerken is het nieuwe zwart

Thuiswerken is het nieuwe zwart

“Ik heb JP al even niet gezien op kantoor; die werkt thuis.” Niet alleen bij een groot bedrijf als PostNL, maar ook kleinere bedrijven en kantoren doen mee aan het fenomeen thuiswerken. Kantoortuinen raken leger en men verruilt het bureau met dubbele schermen voor een laptop, pyjama en de keukentafel. Maar hoe zorg je er nu voor dat je al je productiviteit uit een dag in de huiselijke jungle haalt?

Dé truc om productiekosten te verlagen én klanttevredenheid te verhogen

Dé truc om productiekosten te verlagen én klanttevredenheid te verhogen

Natuurlijk wil je dat je reclameacties een succes worden. Je zorgt voor een aansprekende mailing met een mooie aanbieding. In de weken erna zie je de mailings die terug komen zich op je bureau opstapelen. Helaas geen antwoordkaarten van enthousiaste klanten, maar mailings die niet bezorgd konden worden. Tally-Ho zag dit gebeuren en ondernam actie.

Wees koploper, zet in op data

Wees koploper, zet in op data

Stel je voor dat je een pakketje hebt besteld dat vanmiddag wordt bezorgd. ’s Ochtends besluit je nog even te sporten. Voordat je je huis verlaat, zet je de verwarming op 16 graden. Eenmaal aangekomen op de sportschool ontvang je een pushbericht van de PostNL-app, waarin je gevraagd wordt of je om 14.00 uur thuis bent om je pakket in ontvangst te nemen. Klinkt als toekomstmuziek of is het toch dichterbij dan we denken?

Er past veel meer door de brievenbus dan je denkt

Er past veel meer door de brievenbus dan je denkt

Een fles wijn of een bosje bloemen op je deurmat? Ja, dat kan en nog veel meer producten passen door de brievenbus als je ‘out-of-the-box’ denkt. Maar waarom zou je dat als ondernemer eigenlijk willen? Ik vertel je er graag meer over in mijn blog.

Hoe verleid jij je klanten? Koppel online met offline!

Hoe verleid jij je klanten? Koppel online met offline!

De juiste boodschap op het juiste moment. Dat is waar het om draait als jij je klant wilt verleiden om tot aankoop over te gaan. Natuurlijk is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Want hoe kom je erachter wat die klant op dat moment wil horen? Wij helpen je hiermee verder. Net zoals we vijf HEMA-filialen hebben geholpen in de Back to School-campagne.