Klantinzicht

Er past veel meer door de brievenbus dan je denkt

Er past veel meer door de brievenbus dan je denkt

Een fles wijn of een bosje bloemen op je deurmat? Ja, dat kan en nog veel meer producten passen door de brievenbus als je ‘out-of-the-box’ denkt. Maar waarom zou je dat als ondernemer eigenlijk willen? Ik vertel je er graag meer over in mijn blog.

Hoe verleid jij je klanten? Koppel online met offline!

Hoe verleid jij je klanten? Koppel online met offline!

De juiste boodschap op het juiste moment. Dat is waar het om draait als jij je klant wilt verleiden om tot aankoop over te gaan. Natuurlijk is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Want hoe kom je erachter wat die klant op dat moment wil horen? Wij helpen je hiermee verder. Net zoals we vijf HEMA-filialen hebben geholpen in de Back to School-campagne.

Phygital: Hoe fysiek en digitaal elkaar versterken

Phygital: Hoe fysiek en digitaal elkaar versterken

Phygital. Ja, je leest het goed. Phygital is de combinatie van de fysieke en digitale wereld en hét 2017 buzzwoord in marketingland. Natuurlijk moeten bedrijven en ondernemers hier iets mee doen, de vraag is alleen: wat dan?

Zo meet je de effectiviteit van jouw offline reclamecampagne

Zo meet je de effectiviteit van jouw offline reclamecampagne

Een paar dagen geleden opende ik mijn privé mailbox. Een e-mail van voetbal.nl. Zijn ze helderziend daar bij voetbal.nl? Deze mailing komt echt precies op het juiste moment. De timing had echt niet beter gekund! Als amateurvoetballer blijf ik graag op de hoogte. Niet alleen van de sport, maar ook van de nieuwste aanbiedingen. Dit keer zijn de voetbalschoenen in de aanbieding. En dat komt mooi uit. Mijn schoenen zijn namelijk al een paar weken aan vervanging toe. Iedere keer dat ik ze uit de gang pak, neem ik me voor om nieuwe te bestellen als ik weer thuis ben. En iedere keer als ik ze gebruikt weer terugzet in de gang ben ik mijn voornemen alweer vergeten.

Huis-aan-huisfolderverspreiding geduchte concurrent van Google

Huis-aan-huisfolderverspreiding geduchte concurrent van Google

Terwijl Facebook en Google strijden om de onlinemarketingeuro hebben ze er met huis-aan-huisfolderverspreiding een geduchte concurrent bij. Wat? Ja, folderverspreiding die bij de consument op de deurmat valt blijkt een echte conversiekiller te zijn. Steeds vaker zie ik dat klanten hun online budget (o.a. AdWords) offline inzetten. Daar vertel ik je graag over in dit artikel.