Klantinzicht

Zo laat u klanten sneller online betalen

Zo laat u klanten sneller online betalen

Wanneer hebt u voor het laatst een acceptgiro gebruikt? Waarschijnlijk al maanden of zelfs jaren geleden. U bent immers gewend altijd en overal mobiel producten te bestellen en direct te betalen. Digitaal betalen, zoals met iDeal, heeft zoveel voordelen dat banken gebruikers van het verouderde papieren betaalmiddel blijven stimuleren om voor digitale betaalvormen te kiezen. Hoe ver bent u met het inzetten van digitale betaal opties aan uw klanten. Heeft u aan uw klanten al gevraagd wat hun favoriete kanaal is om facturen te ontvangen én te betalen?

Van sceptisch tot onbezorgd – wie is eigenaar van uw digitale vingerafdruk?

Van sceptisch tot onbezorgd – wie is eigenaar van uw digitale vingerafdruk?

Data en privacy, een actueel en veelbesproken onderwerp. Hoe gaat de consument om met privacy? We zijn allemaal anders, ook als we het over privacy en data hebben. Uit onderzoek van ‘Data Driven Marketing Association’ blijkt dat consumenten onder te verdelen zijn in verschillende typen persona’s op het gebied van privacy en data. Denkt u er weleens bij na wat u online van uzelf laat zien? Misschien wel meer dan u denkt. Het is goed om u ervan bewust te zijn wat u laat zien aan wie en wat niet. Bij vrijwel alles wat de consument doet laat zij een digitaal data spoor na. Welke organisaties zijn daarbij te vertrouwen en welke niet?

Privacywetgeving: weet jij waar Abraham de data haalt?

Privacywetgeving: weet jij waar Abraham de data haalt?

Het effectief gebruiken van data maakt het verschil tussen falen en succesvol zijn. Dat hoeven wij je waarschijnlijk niet meer uit te leggen. Wat dat van jou als organisatie vraagt in termen van het omgaan met data en inrichten van processen is een veel gecompliceerdere zaak.

Groene post: Green is the new black

Groene post: Green is the new black

Dat ‘groen ondernemen en produceren’ een trend is kunnen we niet ontkennen. Het is volgens mij een goede ontwikkeling. Ik zie het ook in mijn eigen gedragingen. Zelf print ik bijna altijd dubbelzijdig en probeer bij het verzenden van goederen een doosje te vinden dat goed past. Ik verstuur liever geen lucht.

Wil je jouw klanten écht bereiken? Dan moet je personaliseren!

Wil je jouw klanten écht bereiken? Dan moet je personaliseren!

Je klanten: daar doe je het allemaal voor. Maar om ze te bereiken op het juiste moment: dat is echt een ware kunst. En dan ook nog met de juiste boodschap. Hoe zorg jij ervoor dat de boodschap op het juiste moment onder de ogen van je klanten komt én ze er dan ook nog echt wat mee doen? Als accountmanager kreeg ik dit vraagstuk ook voorgelegd door de winkelketen Jeans Centre. En wel voor een heel bijzonder moment.