Klanten binden

Hoe Domino’s Pizza efficiënt direct marketing inzet

Hoe Domino’s Pizza efficiënt direct marketing inzet

Domino’s Pizza is het grootste pizza bezorg- en afhaalbedrijf van Nederland, met momenteel meer dan 230 winkels. De ambitie is om in korte tijd door te groeien naar 450 vestigingen. Het bedrijf gebruikt regelmatig direct marketing. PostNL helpt het bedrijf om dit zo efficiënt mogelijk in te zetten.

Samen een succes maken van de Berichtenbox

Samen een succes maken van de Berichtenbox

Een typisch voorbeeld van goed idee, mindere uitvoering: de Berichtenbox. Nog maar weinig Nederlanders lezen de berichten die overheden en instellingen in de online brievenbus achterlaten. Gelukkig is daar met enkele gerichte acties verandering in te brengen. Hoe? Door de klant centraal te zetten.

Groene post: Green is the new black

Groene post: Green is the new black

Dat ‘groen ondernemen en produceren’ een trend is kunnen we niet ontkennen. Het is volgens mij een goede ontwikkeling. Ik zie het ook in mijn eigen gedragingen. Zelf print ik bijna altijd dubbelzijdig en probeer bij het verzenden van goederen een doosje te vinden dat goed past. Ik verstuur liever geen lucht.

Wil je jouw klanten écht bereiken? Dan moet je personaliseren!

Wil je jouw klanten écht bereiken? Dan moet je personaliseren!

Je klanten: daar doe je het allemaal voor. Maar om ze te bereiken op het juiste moment: dat is echt een ware kunst. En dan ook nog met de juiste boodschap. Hoe zorg jij ervoor dat de boodschap op het juiste moment onder de ogen van je klanten komt én ze er dan ook nog echt wat mee doen? Als accountmanager kreeg ik dit vraagstuk ook voorgelegd door de winkelketen Jeans Centre. En wel voor een heel bijzonder moment.

De kunst van verleiden volgens Cialdini

De kunst van verleiden volgens Cialdini

In de marketingwereld is Dr. Robert Cialdini geen onbekende. Zijn boek 'Invloed' is voor de meeste marketeers verplichte kost. En terecht ook, want in zijn boek beschrijft hij zes wetenschappelijk bewezen verleidingstechnieken, waarmee ook jij jouw klant kunt overtuigen om over te gaan tot een aankoop.

Wat kunnen we leren van de webcare van de grote jongens?

Wat kunnen we leren van de webcare van de grote jongens?

Online webcare is niet alleen goed voor de klantenbinding. Het is ook cruciaal voor het imago van jouw bedrijf. Daarom zetten steeds meer (grote) bedrijven een webcare-afdeling op. Met deze do’s en don’ts kun jij ook direct aan de slag.