Klanten binden

Dé truc om productiekosten te verlagen én klanttevredenheid te verhogen

Dé truc om productiekosten te verlagen én klanttevredenheid te verhogen

Natuurlijk wil je dat je reclameacties een succes worden. Je zorgt voor een aansprekende mailing met een mooie aanbieding. In de weken erna zie je de mailings die terug komen zich op je bureau opstapelen. Helaas geen antwoordkaarten van enthousiaste klanten, maar mailings die niet bezorgd konden worden. Tally-Ho zag dit gebeuren en ondernam actie.

Examenstress, niet alleen voor leerlingen

Examenstress, niet alleen voor leerlingen

Het is weer zover, de examenperiode is begonnen. Gestreste pubers zitten met hun neus in de boeken terwijl er zweetdruppels op notities vallen en je als ouder niks goed kan doen. Het lijkt of heel puberend Nederland even collectief ongesteld is. Examenstress!

Hoe persoonlijk zijn webcare en chatbots?

Hoe persoonlijk zijn webcare en chatbots?

Het is inmiddels de normaalste zaak van de wereld om even een appje, tweetje of facebook-berichtje te sturen. Privé - maar ook zakelijk - om bijvoorbeeld te achterhalen waar je pakket is en of deze al geleverd is.

Klantbeleving: facturen maken of breken de customer experience

Klantbeleving: facturen maken of breken de customer experience

Velen in Nederland kennen PostNL van de postbezorger in de straat, maar we zijn veel meer dan dat. PostNL helpt bedrijven om via verschillende kanalen hun klanten te bereiken en zo het contact met de klant te verbeteren. Dat kan fysieke post zijn, maar we bieden ook digitale oplossingen. Of een combinatie hiervan.