Klanten binden

Groene post: Green is the new black

Groene post: Green is the new black

Dat ‘groen ondernemen en produceren’ een trend is kunnen we niet ontkennen. Het is volgens mij een goede ontwikkeling. Ik zie het ook in mijn eigen gedragingen. Zelf print ik bijna altijd dubbelzijdig en probeer bij het verzenden van goederen een doosje te vinden dat goed past. Ik verstuur liever geen lucht.

Wil je jouw klanten écht bereiken? Dan moet je personaliseren!

Wil je jouw klanten écht bereiken? Dan moet je personaliseren!

Je klanten: daar doe je het allemaal voor. Maar om ze te bereiken op het juiste moment: dat is echt een ware kunst. En dan ook nog met de juiste boodschap. Hoe zorg jij ervoor dat de boodschap op het juiste moment onder de ogen van je klanten komt én ze er dan ook nog echt wat mee doen? Als accountmanager kreeg ik dit vraagstuk ook voorgelegd door de winkelketen Jeans Centre. En wel voor een heel bijzonder moment.

De kunst van verleiden volgens Cialdini

De kunst van verleiden volgens Cialdini

In de marketingwereld is Dr. Robert Cialdini geen onbekende. Zijn boek 'Invloed' is voor de meeste marketeers verplichte kost. En terecht ook, want in zijn boek beschrijft hij zes wetenschappelijk bewezen verleidingstechnieken, waarmee ook jij jouw klant kunt overtuigen om over te gaan tot een aankoop.

Wat kunnen we leren van de webcare van de grote jongens?

Wat kunnen we leren van de webcare van de grote jongens?

Online webcare is niet alleen goed voor de klantenbinding. Het is ook cruciaal voor het imago van jouw bedrijf. Daarom zetten steeds meer (grote) bedrijven een webcare-afdeling op. Met deze do’s en don’ts kun jij ook direct aan de slag.

Dé truc om productiekosten te verlagen én klanttevredenheid te verhogen

Dé truc om productiekosten te verlagen én klanttevredenheid te verhogen

Natuurlijk wil je dat je reclameacties een succes worden. Je zorgt voor een aansprekende mailing met een mooie aanbieding. In de weken erna zie je de mailings die terug komen zich op je bureau opstapelen. Helaas geen antwoordkaarten van enthousiaste klanten, maar mailings die niet bezorgd konden worden. Tally-Ho zag dit gebeuren en ondernam actie.