Klanten binden

Examenstress, niet alleen voor leerlingen

Examenstress, niet alleen voor leerlingen

Het is weer zover, de examenperiode is begonnen. Gestreste pubers zitten met hun neus in de boeken terwijl er zweetdruppels op notities vallen en je als ouder niks goed kan doen. Het lijkt of heel puberend Nederland even collectief ongesteld is. Examenstress!

Klantbeleving: facturen maken of breken de customer experience

Klantbeleving: facturen maken of breken de customer experience

Velen in Nederland kennen PostNL van de postbezorger in de straat, maar we zijn veel meer dan dat. PostNL helpt bedrijven om via verschillende kanalen hun klanten te bereiken en zo het contact met de klant te verbeteren. Dat kan fysieke post zijn, maar we bieden ook digitale oplossingen. Of een combinatie hiervan.

Alle klantcommunicatie in één overzicht

Alle klantcommunicatie in één overzicht

Communiceren met klanten, het kan op zo veel manieren. Ga voor jezelf maar eens na wat je dagelijks ontvangt: zakelijke e-mails, folders, berichten via social media… En welke berichten raken je nu echt? Precies. Bedrijven die jou persoonlijk aanspreken en situaties omschrijven die jij herkent. Die vooral ook consistent communiceren, op een manier die echt bij het bedrijf past.

Wat hebben koffie en communicatie met elkaar gemeen?

Wat hebben koffie en communicatie met elkaar gemeen?

Cappuccino, koffie zwart, latte macchiato, extra suiker, weinig melk, extra sterk. De meeste koffieautomaten bieden inmiddels een ruim assortiment. Sommige bedrijven kiezen ervoor om standaard voor verse bonen te kiezen. Anderen doen dit tegen een kleine vergoeding.