Wat kunnen we leren van de webcare van de grote jongens?

Schrijf je in


Ontvang de nieuwste blogs in je mailbox.

Geslacht
optioneel

Klanten binden Wat kunnen we leren van de webcare van de grote jongens?

1 augustus 2017

Online webcare is niet alleen goed voor de klantenbinding. Het is ook cruciaal voor het imago van jouw bedrijf. Daarom zetten steeds meer (grote) bedrijven een webcare-afdeling op. Met deze do’s en don’ts kun jij ook direct aan de slag.

Webcare is niets anders dan online klantenservice-plus. Net als bij offline klantenservice heeft een goede webcare gevolgen voor je imago, met als aanzienlijk verschil dat de boodschap zich online veel sneller verspreidt. Zowel een goed afgehandelde klacht of vraag, als een net-geen-goede-grap kunnen een online ‘inktvlek’ veroorzaken.

Samen met onze partners van Sprout benoemen we enkele voorbeelden van goede en minder goede webcare. Lees het gehele artikel op Sprout.

Foto: iStockphoto.com

Auteur: Eric Sas

0 reacties


Reageer op dit bericht