Menu

Klanten vinden

De customer experience; alleen leuk voor de bühne?

De customer experience; alleen leuk voor de bühne?

Als het gaat om klantcontact, durf ik mijzelf een kritische consument te noemen die veel waarde hecht aan een heldere en efficiënte communicatie. In de praktijk merk ik echter dat veel organisaties moeite hebben om eenduidig te communiceren met hun klanten. Door de toename van digitale communicatiemiddelen wordt dit zelfs nog complexer en wordt het creëren van een positieve customer experience steeds lastiger.

Hoe slechte vormgeving een goede campagne om zeep helpt

Hoe slechte vormgeving een goede campagne om zeep helpt

Als grafisch vormgever zie ik helaas veel slechte flyers, banners en prints voorbijkomen. Het doet pijn aan mijn vormgevershart en mijn ogen! ‘Slecht’ klinkt misschien gelijk heel erg negatief, maar het kan vaak zo veel beter.

4 Tips voor veel bereik, voor weinig geld

4 Tips voor veel bereik, voor weinig geld

Je wilt veel mensen bereiken, maar je hebt weinig budget. Herken jij dit? Stop dan met jezelf te vergelijken met al die bedrijven die zo groots naar buiten treden en waar alles beter en professioneler lijkt te gaan dan bij jou.