Logistiek

Drie manieren om jouw serviceniveau bij het bezorgen hoog te houden

Drie manieren om jouw serviceniveau bij het bezorgen hoog te houden

Bij dropshipping besteed je de logistiek en je voorraad uit aan externe partijen. Je wilt uiteraard wel dat je product geleverd wordt met de door jou gestelde eisen. Hoe zorg je er als retailer voor dat de uiteindelijke klantervaring aan jouw wensen voldoet en waarborg je jouw servicevoorwaarden?

Wanneer is dropshipping voor jouw bedrijf interessant?

Wanneer is dropshipping voor jouw bedrijf interessant?

Het controleren van je logistieke- en voorraadkosten is een belangrijke uitdaging voor (r)etailers. Door middel van de samenwerkingsvorm dropshipment bespaar je kosten in ‘het logistieke spel’. Maar hoe werkt dit precies en bij welke producten is dit echt interessant?

Examenstress, niet alleen voor leerlingen

Examenstress, niet alleen voor leerlingen

Het is weer zover, de examenperiode is begonnen. Gestreste pubers zitten met hun neus in de boeken terwijl er zweetdruppels op notities vallen en je als ouder niks goed kan doen. Het lijkt of heel puberend Nederland even collectief ongesteld is. Examenstress!

Klantbeleving: facturen maken of breken de customer experience

Klantbeleving: facturen maken of breken de customer experience

Velen in Nederland kennen PostNL van de postbezorger in de straat, maar we zijn veel meer dan dat. PostNL helpt bedrijven om via verschillende kanalen hun klanten te bereiken en zo het contact met de klant te verbeteren. Dat kan fysieke post zijn, maar we bieden ook digitale oplossingen. Of een combinatie hiervan.

Spijkerbroek door je brievenbus

Spijkerbroek door je brievenbus

Thuis blijven wachten op een pakketje is vervelend. Voor bedrijven is het versturen van pakketjes relatief duur en niet duurzaam. Vaak moeten pakjes meerdere keren worden aangeboden en vervoeren postbedrijven veel ‘lucht’. Gelukkig hebben we een oplossing.