Menu

Meer traffic

Het grootste geheim van offline marketing

Het grootste geheim van offline marketing

Voor veel dingen die we online ontdekken geldt eenzelfde patroon: aanvankelijk is er wat terughoudendheid, dan volgt de volledige overgave en tenslotte maken we weer een beetje pas op de plaats. Kijk naar het gebruik van social media; veel mensen zitten nu in de laatste fase, waarin ze zich realiseren dat het misschien goed is om niet hun hele leven online te zetten.

Samen een succes maken van de Berichtenbox

Samen een succes maken van de Berichtenbox

Een typisch voorbeeld van goed idee, mindere uitvoering: de Berichtenbox. Nog maar weinig Nederlanders lezen de berichten die overheden en instellingen in de online brievenbus achterlaten. Gelukkig is daar met enkele gerichte acties verandering in te brengen. Hoe? Door de klant centraal te zetten.

Het Facebook dilemma: goed of toch maar goedkoop?

Het Facebook dilemma: goed of toch maar goedkoop?

‘Ik zie hier dat 5.000 mensen bereiken maar 15 euro extra kost, waarom doe je dan zo moeilijk?’. Soms krijg ik wel ongemakkelijke vragen wanneer ik op verjaardagen uitleg dat ik werk als social media consultant. Facebook is zo enorm ingeburgerd. Iedereen heeft een mening … en dat maakt het interessant.

Hoe slechte vormgeving een goede campagne om zeep helpt

Hoe slechte vormgeving een goede campagne om zeep helpt

Als grafisch vormgever zie ik helaas veel slechte flyers, banners en prints voorbijkomen. Het doet pijn aan mijn vormgevershart en mijn ogen! ‘Slecht’ klinkt misschien gelijk heel erg negatief, maar het kan vaak zo veel beter.

Hoe persoonlijk zijn webcare en chatbots?

Hoe persoonlijk zijn webcare en chatbots?

Het is inmiddels de normaalste zaak van de wereld om even een appje, tweetje of facebook-berichtje te sturen. Privé - maar ook zakelijk - om bijvoorbeeld te achterhalen waar je pakket is en of deze al geleverd is.