Communicatie Services

Communicatie Services

Customer Experience wordt belangrijker ten opzichte van prijs of product

Dat betekent dat persoonlijke, relevante en kwalitatieve klantcommunicatie steeds belangrijker wordt. De veeleisende consument en technologische ontwikkelingen creƫren grote kansen, maar ook grote uitdagingen.

Meer over klantcommunicatie

Het managen van de klantcommunicatie

Communicatie gaat via een veelvoud aan kanalen: fysiek, digitaal en de combinatie daarvan. Van direct mailings en andere post tot e-mail, sms, apps en Mijn-omgevingen. De vraag is: 'Hoe organiseer je multichannel communicatie succesvol?'

Het uitvoeren van uw printwerk

Uw fysieke klantcommunicatie moet juist, volledig, op tijd, zorgvuldig en kwalitatief zijn. Wij verzorgen dat voor u. Van printing-on-demand maatwerk tot facturen, polis- en declaratie-overzichten tot volledige outsourcing van uw eigen printfaciliteiten.

Het doeltreffend bereiken van klanten met DM

Persoonlijk en onderscheidend (nieuwe) klanten bereiken en werven? Verhoog uw attentiewaarde met onze Direct Mail-oplossingen. Wij zorgen ervoor dat uw boodschap impact heeft. Met het gewenste resultaat.

Communicatie Services klantcases

Klanten aan het woord

Lees het verhaal van de waterbedrijven Vitens en Evides. Wij helpen deze bedrijven om duurzame klantrelaties tot te stand brengen. En te verbeteren. Benieuwd naar hun ervaring en het resultaat?