Menu

Direct mail versturen

Geadresseerde post via de brievenbus

Geadresseerde post direct op de deurmat van je klant: dé manier om aandacht voor je boodschap te krijgen. Of je nu meer omzet of klanten wilt, klanten wilt informeren of aan je binden. Van alle communicatiemiddelen zorgt direct mail nog steeds voor de hoogste respons. Dus laat jouw gepersonaliseerde brief, reclamefolder of flyer bezorgen door de brievenbus. Zo krijgt jouw boodschap de aandacht die deze verdient!

Voordelen van direct mail

  • Optimale beleving, bijvoorbeeld door formaat of zelfs geur
  • Bewezen: fysiek én online samen geeft een beter resultaat
  • Geen toestemming van de geadresseerde nodig; wel bij e-mail of bellen
  • Naast verzending kunnen wij ook jouw direct mail produceren, dus makkelijk en snel
  • Valt meer op dan e-mail of andere online middelen

Ontdek hoe direct mail werkt voor snelle omzet

Domino’s activeert slapende klanten heel handig met direct mail! Een simpele, pakkende flyer met aantrekkelijk aanbod: de 2e pizza voor de halve prijs. Wij adviseren je graag over de direct mail die past bij jouw boodschap.

Hoe werkt direct mail?

Heel simpel in 5 stappen:

1. De boodschap bepaalt het soort direct mail
Benieuwd naar welk soort direct mail voor het grootste klantbereik zorgt: een gepersonaliseerde ansichtkaart, een brief met flyer, een selfmailer of een envelop met een kleine attentie? Daar adviseren we je graag over. Daarbij kijken we ook naar je doelstellingen.

2. Welke klanten wil je bereiken?
Met een direct mail kun je jouw klanten gewoon benaderen. Je hoeft je geen zorgen te maken over wet- en regelgeving. Met een direct mail benader je klanten ook écht persoonlijk. Als je al een klantenbestand hebt, dan is dit makkelijk. Maar natuurlijk is het ook interessant om nieuwe klanten te benaderen. We denken graag met je mee.

3. Op welk moment bereik je je klanten het best?
Bij jouw doelstellingen en planning past ook een geschikt moment van verzending. Je wordt begeleid door onze direct mail experts die voor jou bekijken welke verzending het beste past. Heeft het spoed? Het kan altijd snel voor je geregeld worden.

4. Het maximale uit je direct mail halen
Je behaalt de meeste respons met je direct mail als je de beleving creëert die bij je klanten past. En waar je ze mee verrast. Prikkel de zintuigen van je klant met:

  • kleur: ingetogen, neutraal of juist lekker opvallend;
  • creativiteit: trek je klant over de streep met geur of een sample;
  • innovatieve bewerkingen: inspireer over je merk door een kaart met geluid.

5. Je direct mail verzenden
Dit laat je het beste doen door een specialist! Naast verzending kunnen wij ook jouw direct mail produceren. In dit geval zorgen wij voor de productie en bezorging in één: dat bespaart je een hoop tijd en geregel.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Als er al een opgemaakte brief, flyer of andere bijlage is, dan bekijken we samen hoe we die het beste in de gewenste oplage kunnen printen én bezorgen. Zijn er al teksten, een logo en eventuele andere huisstijlelementen? Wij maken je direct mail voor je op. Vragen over de verpakking? Alle mogelijkheden nemen we graag met je door. Vraag nu jouw gratis advies aan.

Ja, ik wil direct mail versturen

Aanhef

Wat kost het?

De kosten hangen af van de vorm, oplage en bezorgsnelheid van je direct mail. Wij maken graag een vrijblijvende offerte!

Zakelijk nieuws

Meld u aan voor onze zakelijke nieuwsbrief.

optioneel
optioneel
optioneel
optioneel