Menu

Direct mail

Opvallen met geadresseerde post

Geadresseerde post direct op de deurmat van je klant: zo krijgt jouw boodschap de aandacht die deze verdient. Of je nu meer omzet of klanten wilt, klanten wilt informeren of aan je binden. Van alle communicatiemiddelen zorgt direct mail nog steeds voor de hoogste respons.

Meer uit je direct mail halen?

Ontdek de combinatie met online middelen via Adeptiv.

Adeptiv

Naar Adeptiv

Voordelen van direct mail

  • Optimale beleving, bijvoorbeeld door formaat of zelfs geur
  • Bewezen: fysiek én online samen geeft een beter resultaat
  • Geen toestemming van de geadresseerde nodig; wel bij e-mail of bellen
  • Naast verzending kunnen wij ook jouw direct mail produceren, dus makkelijk en snel
  • Valt meer op dan e-mail of andere online middelen

Ontdek hoe direct mail werkt voor snelle omzet

Domino’s activeert slapende klanten heel handig met direct mail! Een simpele, pakkende flyer met aantrekkelijk aanbod: de 2e pizza voor de halve prijs. Wij adviseren je graag over de direct mail die past bij jouw boodschap.

Hoe werkt direct mail?

Heel simpel in 5 stappen:

1. De boodschap bepaalt het soort direct mail: wat wil je bereiken?
Benieuwd naar welk soort direct mail voor het grootste klantbereik zorgt: een gepersonaliseerde ansichtkaart, een brief met flyer, een selfmailer of een envelop met een kleine attentie? We adviseren je graag aan de hand van je doelstellingen.

2. Welke klanten benader je met direct mail?
Met een direct mail kun je jouw klanten gewoon benaderen binnen de geldende wet- en regelgeving. Makkelijk als je al een klantenbestand hebt, maar natuurlijk ook interessant om nieuwe klanten te benaderen. We denken graag met je mee.

3. Kies het geschikte verzendmoment om je klanten het best te bereiken
Je wordt begeleid door onze direct mail experts die voor jou bekijken welke verzending het beste past. Heeft het spoed? Het kan altijd snel voor je geregeld worden.

4. Prikkel de zintuigen van je klant en haal het maximale uit je direct mail
Je behaalt de meeste respons met je direct mail als je de beleving creëert die bij je klanten past. En waar je ze mee verrast, zoals:

  • Kleur: ingetogen, neutraal of juist lekker opvallend;
  • Creativiteit: trek je klant over de streep met geur of een sample;
  • Personalisatie in tekst of beeld: spreek je klant persoonlijk aan en creëer echt 1-op-1 contact

5. Je direct mail laten maken én verzenden door een specialist
Naast verzending kunnen wij jouw direct mail aan laten sluiten op je digitale mailing en ook produceren. In dit geval zorgen wij voor de productie en bezorging in één. Kies zelf wat je óns wilt laten regelen, zodat het jou hoop tijd en geregel bespaart.

Bekijk hoe FuturumShop direct mail inzet om een boost te geven aan de online verkoop.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Als er al een opgemaakte brief, flyer of andere bijlage is, dan bekijken we samen hoe we die het beste in de gewenste oplage kunnen printen én bezorgen. Zijn er al teksten, een logo en eventuele andere huisstijlelementen? Wij maken je direct mail voor je op. Vragen over de verpakking? Alle mogelijkheden nemen we graag met je door. Vraag nu een gratis advies aan.

Ja, ik wil direct mail versturen

Aanhef

Wat kost het?

De kosten hangen af van de vorm, oplage en bezorgsnelheid van je direct mail. Wij maken graag een vrijblijvende offerte!