Succesvol klantcommunicatie management

Verbeter de customer experience en bouw aan duurzame klantrelaties

Customer experience is het sleutelwoord als het gaat om duurzame klantrelaties. PostNL Communicatie Services helpt u met de kennis en tools om uw boodschap beter over te brengen, te verpakken en af te leveren. Zo verbetert u de interactie met uw klant.

Multichannel communicatie-oplossingen

Ons Customer Communications Management Platform stelt u in staat om uw communicatie snel en doeltreffend in te richten voor de verschillende kanalen. Zoals berichtenbox, e-mail, SMS, print of archief. U kunt uw persoonlijke communicatie-uitingen produceren, beheren en distribueren. Denk bijvoorbeeld aan facturen, polissen en jaaropgaven, maar ook aan direct mails voor marketingcampagnes.

Meer over Customer Communications Management

Facturatie- en betaaloplossingen

Als ondernemer loopt u vele risico’s als het gaat om het betaald krijgen van facturen. Met ons facturatieplatform bieden wij u een integrale oplossing voor een optimaal order-to-cash proces. Hiermee maakt u gebruik van bewezen technologische mogelijkheden en voldoet u aan de huidige wet- en regelgeving.

Meer over factuur- en betaaloplossingen

Berichtenbox

De klantcommunicatie via de Berichtenbox neemt toe. Wij helpen u hiermee. Zo biedt u uw boodschap altijd op de juiste manier aan voor verzending via MijnOverheid.nl.

Meer over de Berichtenbox

Consultancy en projectmanagement

Onze ervaren EDP consultants en projectmanagers van PostNL Communicatie Services ondersteunen u graag bij de efficiënte inrichting van uw documentstromen en –organisatie.  Zij maken een foto van uw huidige omgeving, brengen de uitdagingen in kaart en presenteren een pasklare oplossingsroute inclusief mijlpalen en projectplanning.

Meer over consultancy en projectmanagement

Digitaal archiveren

U wilt binnen enkele seconden toegang tot uw klantcommunicatiedocumenten. Zo kan u uw klant snel antwoord geven op zijn of haar vragen, en voorzien van de juiste informatie. Dat helpt in uw doel voor hogere klanttevredenheid.

Meer over digitaal archiveren

Benieuwd naar wat we voor u kunnen betekenen?

We nemen graag de mogelijkheden persoonlijk met u door. Vul uw gegevens in of bel onze Business Service via 088 8685757 (optie 2).

Aanhef