Consultancy en projectmanagement

Flexibele expertise in klantcommunicatie en documentlogistiek

Slimme communicatie realiseren met uw klanten kan veel tijd en energie kosten. Hoe zorgt u er bijvoorbeeld voor dat u al hún voorkeurskanalen ondersteunt en op elkaar afstemt? Het is vandaag de dag immers de ontvanger die bepaalt. En wist u dat uw facturatie proces een veel grotere invloed heeft op de customer journey dan menig marketingafdeling onderkent? 

Onze ervaren EDP consultants staan klaar om u van advies te voorzien en de implementatie voor hun rekening te nemen. Dat bespaart u kosten, en zorgen.

Meer weten over onze multichannel communicatie-oplossingen? Klik hier.

Voordelen van consultancy en projectmanagement

  • Project Management bij de (voorbereiding van uw) implementatie van multi-channel klantcommunicatie
  • Grip op voortgang, kwaliteit en kosten
  • Meer inzicht in de kosten en opbrengsten van uw communicatiestromen
  • Efficiëntere inrichting van uw documentlogistiek
  • EDP-experts met grote ervaring op het raakvlak van IT en business

Hoe werkt het?

Customer Communication Management, ofwel klantcommunicatie management vraagt om de gelijktijdige expertise van ICT, Data Management, Marketing en Documenten Logistiek. Soms heeft u niet meteen de juiste competentie en/of capaciteit in huis voor uw project. Op die momenten kunt u bij ons terecht.

Het gaat om ICT, Data, Marketing en Documenten

Wij hebben consultants en projectmanagers die per direct beschikbaar zijn voor CCM implementaties, ICT (integratie) vraagstukken, marketing- en kanalenstrategie. En ook consultants die uw collega’s kunnen opleiden om vanuit nieuwe processen en toepassingen te werken.

Benieuwd naar wat we voor u kunnen betekenen?

Vul uw gegevens in en we nemen contact met u op om de mogelijkheden door te nemen.

Aanhef