Menu

Multichannel communicatie

Al je klantcommunicatie via één platform

Hoe zorg je er voor dat je met je klanten communiceert via hun voorkeurskanalen? De een ontvangt zijn factuur het liefst met de post, de ander ontvangt liever een sms dat zijn factuur klaarstaat in de Mijn-omgeving. Met Customer Communication Management (CCM) bereik je met één communicatie-uiting al je klanten op de gewenste manier. Zo bereik je je klanten beter en zorg je ervoor dat de klanttevredenheid toeneemt.

Voordelen van onze multichannel communicatie-oplossing

  • Je bereikt je klanten beter via hun voorkeurskanaal
  • Je hebt realtime inzicht in al je communicatie uitingen
  • Je koppelt het platform aan je CRM of ERP-systeem voor efficiëntie

Hoe werkt het?

Onze multichannel communicatie-oplossing is een hub in het IT-landschap van organisaties. Het koppelt bestaande Customer Relationship Management (CRM)- en Enterprise Resource Planning (ERP)-systemen. Dit maakt het mogelijk om klantdata (bijvoorbeeld over hun voorkeurskanaal), document- en communicatiestromen te integreren en organiseren.

Realtime inzicht in al je communicatie

Doordat het platform realtime communiceert met deze systemen en alle activiteiten archiveert, geeft het een totaaloverzicht van alle interactie en communicatie met je klant. Ideaal voor je medewerkers bij de klantenservice. Zo kunnen zij met het platform bijvoorbeeld direct zien welke e-mails je klant heeft ontvangen en of er nog facturen van hem openstaan.

Bekijk hoe OTTO met ons online platform voor klantcommunicatie tijd bespaart én meer tevreden klanten krijgt.

Wil je meer weten over multichannel klantcommunicatie? Download de whitepaper Succesvol communiceren met je klanten

Wat kost het?

Je persoonlijke wensen en gebruiksvolumes worden meegenomen in een offerte op maat. Wij adviseren je graag over een online platform voor klantcommunicatie.

Benieuwd naar wat we voor je kunnen betekenen?

Vul je gegevens in en we nemen contact met je op om de mogelijkheden door te nemen.

Aanhef