Multichannel communicatie-oplossing

Alle klantcommunicatie via één platform

Hoe organiseert u communicatie met uw klanten via hun voorkeurskanalen? De een ontvangt zijn factuur met de post, terwijl de ander een sms van u krijgt dat de factuur klaarstaat in de Mijn-omgeving. Met Customer Communication Management (CCM) bereikt u met één communicatie-uiting al uw klanten op de gewenste manier. Zo bereikt u uw klanten beter en zorgt u ervoor dat uw klanttevredenheid toeneemt.

Hoe werkt het?

Onze multichannel communicatie-oplossing is een hub in het IT-landschap van organisaties. Het koppelt bestaande Customer Relationship Management (CRM)- en Enterprise Resource Planning (ERP)-systemen. Dit maakt het mogelijk om data-, document- en communicatiestromen te integreren en organiseren.

Realtime

Doordat het platform realtime communiceert met deze systemen en alle activiteiten archiveert, geeft het een totaaloverzicht weer van alle interactie en communicatie met uw klant. Ideaal voor uw medewerkers bij de klantenservice. Zo kunnen zij met het platform bijvoorbeeld direct zien welke e-mails uw klant heeft ontvangen en of er nog facturen van hem openstaan.

Wilt u meer weten over multichannel klantcommunicatie? Download de whitepaper Succesvol communiceren met uw klanten

Wat kost het?

Uw persoonlijke wensen en gebruiksvolumes worden meegenomen in een offerte op maat. Wij adviseren u graag over een facturatieplatform voor uw organisatie.

Benieuwd naar wat we voor u kunnen betekenen?

Vul uw gegevens in en we nemen contact met u op om de mogelijkheden door te nemen.

Aanhef