Menu

Klanten informeren tijdens hun klantreis

Op het goede moment en via het juiste kanaal

Je hebt je klanten veel te vertellen: van serviceberichten tot complete handleidingen. Van polissen tot facturen. Welk kanaal kies je voor welke boodschap en hoe krijg je grip op de vaak complexe processen rond je klantcommunicatie? Wij helpen je met de uitvoering van zowel je fysieke als digitale communicatie.

Bereik je klanten met multichannel communicatie

Jouw klanten verwachten van je dat je communiceert op het moment en via het kanaal dat zij graag willen. Maar hoe regel je dat? Zodanig dat je ze altijd bereikt, via digitale media of fysiek op de deurmat. En hoe fijn is het als jouw call center en backoffice ook over exact dezelfde documenten beschikt? Wij helpen je met de organisatie, productie en distributie. Of het nou om servicecommunicatie, adhoc trajecten of calamiteiten gaat.

Meer over multichannel communicatie

Fysieke communicatie op tijd en foutloos op de deurmat

Wanneer (een deel van) je informatie aan klanten fysieke communicatie is, wil je dit zo flexibel, kostenefficiƫnt, duurzaam en veilig mogelijk regelen. Zonder dat je met voorraden blijft zitten of juist te weinig materialen hebt. En liefst zo persoonlijk mogelijk. Wij bieden je deze mogelijkheden met printing-on-demand en white-paper-printing.

Meer over print- en drukwerk