Menu

Regie op je communicatieprocessen

Met de juiste middelen en advies

Hoe meer klanten je hebt, hoe complexer je processen voor je communicatie worden. Bij elke fase van de klantreis horen specifieke boodschappen, in off- en online kanalen. Hoe zorg je er voor dat je de regie in handen houdt met alle data, content en systemen? Simpel, met één centrale plek voor al je klantcommunicatie én met behulp van onze experts.

Eén centrale plek voor al je klantcommunicatie

Met ons online platform voor klantcommunicatie maak, beheer en verzend je zelf je communicatie uitingen. Voor zowel je fysieke als online kanalen. Door te werken met templates heb je zo min mogelijk handelingen en creëer je consistente berichten met hoge kwaliteit. Dat snijdt hout.

Meer over ons klantcommunicatie-platform

Hulp nodig? Onze experts en projectmanagers staan voor je klaar

Soms heb je niet meteen de juiste competentie en/of capaciteit in huis voor je project. Goede organisatie van je klantcommunicatie vraagt namelijk om expertise op de gebieden van ICT, data management, marketing én documentlogistiek. Op die momenten kun je voor advies en projectmanagement bij ons terecht.

Meer over consultancy en projectmanagement