Menu

Consultancy en projectmanagement

Flexibele expertise in klantcommunicatie en documentlogistiek

Slimme communicatie met je klanten realiseren kan veel tijd en energie kosten. Hoe zorg je er voor dat je hun voorkeurskanalen ondersteunt en op elkaar afstemt? Bijvoorbeeld om ze te informeren of sneller betaald te krijgen. Onze ervaren consultants staan klaar om je van advies te voorzien en de implementatie voor hun rekening te nemen.

Voordelen van consultancy en projectmanagement

  • Projectmanagement bij de implementatie van je multichannel klantcommunicatie
  • Grip op voortgang, kwaliteit en kosten
  • Efficiëntere inrichting van je documentlogistiek
  • EDP-experts met grote ervaring op het raakvlak van IT en business

Hoe werkt het?

Customer communication management (CCM), ofwel klantcommunicatie management vraagt om de gelijktijdige expertise van ICT, data management, marketing en documentlogistiek. Soms heb je niet meteen de juiste competentie en/of capaciteit in huis voor je project. Op die momenten kun je bij ons terecht. Wij horen graag voor welke uitdagingen je staat.

Experts op het gebied van ICT, data, marketing en documenten

Wij hebben consultants en projectmanagers die per direct beschikbaar zijn voor je CCM implementaties, ICT vraagstukken en je marketing- en kanalenstrategie. En ook consultants die je collega’s kunnen opleiden om vanuit nieuwe processen en toepassingen te werken.

Drie voorbeelden uit de praktijk

Net als elke organisatie heb jij vast ook je specifieke uitdagingen op het gebied van communicatie. Om je een idee te geven hoe we je daarbij kunnen helpen, delen onze experts graag hun ervaringen uit de praktijk. 

Lees hoe onze experts helpen met effectieve klantcommunicatie.

Benieuwd naar wat we voor jou betekenen?

Vul je gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op om de mogelijkheden door te nemen.

Aanhef