Menu

Eén omgeving voor je communicatie

Voor gemak, efficiency en consistentie

De communicatie met je klanten wordt steeds complexer. Verschillende berichten, data en een uitgebreid palet aan kanalen. En zowel je klanten als je interne organisatie stellen hoge eisen aan de informatievoorziening. Wij helpen je met één centrale omgeving waarin je al klantcommunicatie maakt en verzendt, offline én online.

Voordelen van één omgeving voor je klantcommunicatie

  • Al je klantcommunicatie op één plek beheren
  • Huisstijlwijzigingen in één keer in alle documenten doorvoeren
  • Altijd je klanten bereiken door gebruik te maken van scenario’s
  • Juridisch en wettelijk aan alle eisen voldoen
  • Snelle implementatie op alle mogelijke backoffice systemen

Hoe werkt het?

In onze digitale omgeving kun je je communicatie-uitingen inrichten, voor online én offline kanalen. Zoals e-mail, sms, print of archief. Je kunt er direct mails maken, beheren en verzenden. Maar ook facturen, polissen en jaaropgaven. Zo heb je voortaan al je klantcommunicatie op één centrale plek staan. 

Bekijk hoe OTTO met onze online oplossing voor klantcommunicatie tijd bespaart én meer tevreden klanten krijgt.

Makkelijk en consistent communiceren 

Uitingen stel je samen aan de hand van inhoudsblokken. Doordat je deze blokken steeds hergebruikt, breng je consistentie aan in je klantcommunicatie. Met als bijkomend voordeel: je kunt makkelijk wijzigingen doorvoeren. Want verandert bijvoorbeeld een ondertekenaar, dan pas je dat zelf in 1x aan voor alle documenten. 

Altijd je klanten bereiken met scenario’s

Je wilt natuurlijk zeker weten dat je klant je berichten ontvangt. Daarom kun je vooraf een scenario inrichten. Bijvoorbeeld om bij geen respons automatisch het bericht via een ander kanaal te versturen (van e-mail naar post). Of je stuurt een sms als notificatie of betalingsherinnering. Ook kun je het moment van verzending bepalen. Dat kan ook in batches, bijvoorbeeld om de belasting op je klantenservice te beperken. 

Geen fouten dankzij een goedkeuringsproces 

Bij elk bericht dat je met je klant deelt, wil je natuurlijk zeker weten dat het klopt en zorgvuldig is geformuleerd. Dan zijn een extra paar ogen handig en soms noodzakelijk. In het platform kun je daarom aangeven dat berichten door verschillende mensen bekeken en goedgekeurd worden voordat het verzonden wordt.

Realtime inzicht in al je communicatie 

Doordat het platform realtime alle activiteiten archiveert, geeft het een totaaloverzicht van alle interactie en communicatie met je klant. Ideaal voor je medewerkers bij de klantenservice. Zo kunnen zij bijvoorbeeld direct zien welke e-mails je klant heeft ontvangen en of er nog facturen van hem openstaan.

Benieuwd naar wat we voor je kunnen betekenen?

Vul je gegevens in en we nemen contact met je op om de mogelijkheden door te nemen.

Aanhef