Stel zelf uw ideale reclameactie samen

Dierenpraktijk Horst

Combineer offline en online middelen

Een effectieve reclameactie regelen? Combineer offline en online middelen voor een nog groter effect. Ontvangt u liever persoonlijk advies? Wij nemen graag contact met u op.

Wie wilt u bereiken?

Met welke middelen wilt u hen bereiken?

Brievenbusreclame

Huis-aan-huisfolders

Facebook advertenties

E-mailings

Banners

Online actiepagina

Bedrijfsvideo

Prijsindicatie

Voeg middelen toe om een prijsindicatie te genereren.

Totaal bereik

0 mensen

Totaalbedrag

0,00

Advies op maat

Vertel ons wie u wilt bereiken en wat u wilt communiceren. U ontvangt een gratis advies op maat.

Vraag gratis advies aan

Missing Resource with key: usp-offscreen-label

/Images/eenvoudig-combineren_tcm10-74922.jpg?version=2

Van advies tot verspreiding

De combinatie van post met online middelen is erg effectief. Naast uw brievenbusreclame kunt u bijvoorbeeld ook Facebook advertenties inzetten.

/Images/bereik-uw-doelgroep-lokaal_tcm10-75644.jpg?version=1

Bereik uw doelgroep lokaal

Ontwikkel een reclameactie met de juiste boodschap, op het juiste moment. Dat levert u het gewenste resultaat op.

/Images/overzichtelijk_tcm10-74924.jpg?version=2

Inzicht in resultaten

We denken met u mee, geven advies over de middelen die u kunt inzetten en selecteren uw doelgroep. Online en offline.

/Images/combineer-post-met-online_tcm10-75599.jpg?version=1

Combineer post met online

U kunt uw reclame-uiting nóg effectiever maken door uit te breiden met online banners, een online actiepagina en een online bedrijfsvideo.

Onze adviseurs staan voor u klaar.

Sjoerd de Vliegh

Folderverspreiding

“Benieuwd hoeveel huishoudens u in een bepaald postcodegebied kunt bereiken, of welke doelgroep er in uw omgeving het sterkst is vertegenwoordigd? Ik ga graag de uitdaging aan om u hier zo goed mogelijk bij te helpen.”

Sjoerd de Vliegh

Mail Sjoerd

Nikki Jansen

Facebook

“De juiste boodschap, afbeelding, doelgroep of moment zijn curciaal voor een succesvolle actie. Na een week evalueren we de actie om deze aan te scherpen. Voor mij de uitdaging om onze klanten hierbij zo goed mogelijk te helpen.”

Nikki Jansen

Mail Nikki

Joost Elshout

E-mailcampagne

“Een e-mailing werkt perfect om een actie te communiceren in uw omgeving en direct gegevens te vergaren. Alleen op zoek naar mailadressen van mannen in de omgeving van uw winkel? Geen probleem, ik help u hier graag bij.”

Joost Elshout

Mail Joost

Robin Holle van Dierapotheker.nl

Robin Holle van Dierapotheker.nl

Dierenarts en ondernemer Robin Holle is met zijn 3 dierenklinieken én de Dierapotheker.nl altijd bezig om in contact te komen met zijn doelgroep. Speciaal om de dieren maar ook hun baasjes eens in het zonnetje te zetten organiseerde hij de Open Dierendag. “Dan is het natuurlijk wel belangrijk dat mensen weten dat deze open dag er is.” Zegt Robin. Hij ontwierp daarom een flyer en liet deze beoordelen door de MKB Reclamecheck van PostNL. “Uiteindelijk hebben we met de flyer zo’n 60.000 mensen weten te bereiken, de Open Dierendag was dan ook een groot succes!”