Ontdek hoe je met post de aandacht pakt

We geven dit jaar een aantal exclusieve PostLab werksessies weg aan marketeers en ondernemers. Hierin ontdek je in één dagdeel samen met je team hoe post jouw mediamix kan versterken.

Aan de hand van een deepdive in je branche en doelgroep gaan we aan de slag. In een interactieve sessie kraken we onder leiding van specialisten jouw specifieke businessvraag.

Bij alleen ideeën blijft het niet..! Want PostLab is een lab. We nemen namelijk meteen de proef op de som met een testtraject om de effectiviteit van jouw campagne te onderzoeken. Zo loop je vol inspiratie en nieuwe inzichten de deur uit. Ontdekken wat post voor jou en je team kan betekenen? Meld je nu aan!

Hoe Greenwheels scoort met PostNL

Greenwheels illustreert hoe de inzet van een PostLab-sessie kan leiden tot significante verbeteringen in Direct Mail-campagnes.

XXL Nutrition zet post in als krachtvoer

Klanten terugwinnen die je via e-mail niet kunt bereiken. XXL Nutrition behaalt een betere performance met geautomatiseerde direct mail.

Zo benut Wehkamp de kracht van post

Klanten terugwinnen die moeilijk te bereiken zijn. Wehkamp deed het, met een opvallende direct mailing. De campagne ontstond in het PostLab.

Een PostLab werksessie bestaat uit:

  • Een creatieve werksessie vol inspiratie.
  • Specialisten die jou adviseren in elke stap van de journey.
  • Tips en advies vanuit ervaring en gebaseerd op onderzoek.
  • Verrijking van jouw klantdata voor optimale segmentatie.
  • Een campagne effectmeting voor (interne) bewijslast.

Meld je aan

Meld je nu aan en maak kans op exclusieve PostLab werksessie.