Menu

Door alle extra post en pakketten is het op dit moment erg druk bij onze klantenservice. We vragen je daarom vriendelijk om alleen contact op te nemen voor dringende zaken (medische, rouw- of spoedzendingen). Uiteraard doen we ons best om alles op tijd te bezorgen. Soms is er wat vertraging. De actuele status van je pakket vind je op track & trace.

Service & Contact

Waarmee kunnen we je helpen?

Ben je misschien hier naar op zoek?

Informatie over coronavirus

De gezondheid en veiligheid van onze medewerkers, klanten en partners staan voorop en daarom houden we bij PostNL de ontwikkelingen rond het coronavirus nauwgezet in de gaten.

Lees meer

Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?

Op track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket.

Lees meer

Pakket niet bezorgd

Controleer de status van je pakket en krijg op basis daarvan advies over wat je kunt doen als je pakket niet is bezorgd.

Lees meer

Gaat je vraag over iets anders?