Menu

Veelgestelde vragen

Post of pakket retour gekomen uit buitenland

Heb je een pakket of post verstuurd naar het buitenland en is het teruggekomen? Op track & trace vind je meestal de reden van retour. Niet gevonden? Kijk dan even bij de internationale track & trace. Er kan ook een sticker op de retourzending zitten met de reden. 

Goed om te controleren

  • Heb je de zending juist en volledig geadresseerd? Inclusief telefoonnummer van de ontvanger en, waar nodig, een toegangscode? 
  • Zaten er verboden goederen of stoffen in je pakket? Dan is dit een terechte reden van retour. Bekijk hier wat je wel en niet mag versturen
Is je post of pakket onterecht teruggestuurd? Of heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op via de contactopties onderaan deze pagina.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Start een WhatsApp gesprek