Voor onze klanten is PostNL de onmisbare link tussen de fysieke en online wereld. Door slim gebruik te maken van onze netwerken en met bijvoorbeeld digitale applicaties blijven we onze diensten uitbreiden. Zo maken we het onze klanten steeds gemakkelijker.
Hoe we waarde creëren
PostNL heeft een prominente plek in de maatschappij. We komen dagelijks in miljoenen straten. We willen een positieve impact hebben op de wereld waarin we werken. Hierbij luisteren we naar de wensen van onze klanten, medewerkers, investeerders, de samenleving en andere stakeholders. Want alleen door al hun behoeften goed te balanceren kunnen we nu en op de lange termijn waarde creëren voor iedereen.
Onze strategie
Met deze strategie springen we in op ontwikkelingen in de markt, regelgeving en aanhoudende postvolumedalingen. We versnellen onze transformatie naar een logistiek e-commercebedrijf. Dat doen we door te investeren in technologie en infrastructuur om onze sterke positie in de e-commercemarkt vast te houden en uit te bouwen, en door kostenbesparingen te realiseren waar en wanneer nodig.