Menu
Kracht van aandacht podcast

Kracht van aandacht

Podcasts

De cijfers laten zien dat direct mail werkt. Benieuwd hoe dat komt? Luister dan naar de verhalen achter de cijfers van verschillende experts. In onze podcast delen ze hun kennis en inzichten over verschillende thema’s. Met natuurlijk direct mail als gespreksonderwerp.

Kracht van aandacht

Podcasts

De cijfers laten zien dat direct mail werkt. Benieuwd hoe dat komt? Luister dan naar de verhalen achter de cijfers van verschillende experts. In onze podcast delen ze hun kennis en inzichten over verschillende thema’s. Met natuurlijk direct mail als gespreksonderwerp.

#2: Hoe maak je media meetbaar?

In deze aflevering aandacht voor de meetbaarheid van media, middelen en direct mail in het bijzonder. Om bij je doelgroep onder de aandacht te komen, moet je vaker dan je lief is je marketingportemonnee trekken. Hoe weet je of je die investering er weer uithaalt? En wat levert de inzet van direct mail je op?

Een gesprek in de studio met Ivonne Boumeester (partner en adviseur bij 3MO), Ronald Jansen (consulting partner bij DVJ Insights) en Marieke Schoon (marketingmanager bij PostNL). Drie experts met elk hun eigen kijk op een waardevol onderwerp.


#1: Hoe bereik je jongeren?

In deze aflevering aandacht voor jongeren en in het bijzonder voor generaties Y & Z. Hoe kijken deze digital native generaties naar reclame? Hoe kun je hun aandacht vangen? En nog belangrijker: vasthouden.

Een gesprek in de studio met marketingexpert René Boender. René Boender schreef samen met Jos Ahlers twee boeken over generatie Z en weet als geen ander wat de jeugd beweegt. In deze podcast nemen we de proef op de som en vragen we het de doelgroep zelf. Een gesprek over aandacht en direct mail in het bijzonder.

Ook interessant