Menu

Veelgestelde vragen

Wat is zakelijke track & trace?

In de track & trace-module van Mijn PostNL vind je informatie over zendingen. Daarmee kan je jouw klanten meer vertellen over de status van hun zending. Deze (extra) inzichten zie je in track & trace: 

  • Je volgt de scans van het pakket in het proces en ziet waarom een pakket is vertraagd
  • Je ziet waarom een pakket retour gaat (bijvoorbeeld; adres onjuist, barcode onleesbaar)
  • Je ziet het duidelijk als een pakket naar een PostNL-punt is gegaan

Download de stappenkaart met een uitleg hoe je in een paar eenvoudige stappen track & trace in Mijn PostNL aanzet.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek